ännu en natt över på Swedwood...

Jobbat 8 timmar men känns som 2..

Har haft väldigt lite att göra, men har kunnat roa mig iaf. haha..
O så har jag ju varit avbytare på nya packlinan...

Har bara haft lite emballage bekymmer..
Första tog emballaget slut när det bara fattades 8st till en full pall...typsikt..
Sen hämtade Jocke (min service) nya luckor och emballage till mig.. hann bara ställ innan jag skulle vara avbytare...o när jag sen kom tillbaka var Emballaget borta förutom en haha.. Skyllde på jocke men han var det inte...utan det var killarna på nya packlinan som körde samma luckstorlek som mig som hade tagit dem...schyst..

Lite snällare var min reperatör Kent.. av han fick jag en kniv...en alldeles egen röd kniv :O)
Och imorgon ska jag hämta ut nya skor...riktiga skor..så jag slipper de jobbiga tofflorna... Fick fråga Ronnys chef för hos min hände det inte så mycket...




Pratade i sömne igår med..eller ja.. jag kommer alltid ihåg va jag säger men det är halvt dröm, halvt vaken..
Gick o la mig för att vila o då tappade jag en 10a i sängen...så kom Daniel in o frågade varför det låg en tia i sängen
" Den måste jag ha för att få sova"
hmm.. här hemma kostar det visst pengar om man ska sova haha..
Jag såg klarvaken ut och var väldigt allvarlig när jag sa det haha.. Så Daniel svarade:
"men då vill ja ha en tjuga om du ska sova vidare"
Jag säger visst en massa dumt i sömnen haha...

Lennart sov hos mig hela f.m. igår med...utan att varken bita eller lägga sig på mig.. När jag vakade vid 14 låg han på rygg bredvid mig...så söt så.. :O)

image125
Han har faktiskt inte rymt mera... han stack ju bort till sina mammor i torsdags.. men sen i lördags kom han tillbaka till Uthövdan för då var han o hälsade på hos Truls en stund.. O när vi kom hem på söndag låg han i gräset och väntade på oss.. min lilla kelegris :O)


Och så en liten miss i inlägget "Min underbara helg"

Det är 9år sen min pappa sist åkte rally, och han åkte då med Kimmen (kanske därför han slutade?haha)
Det var i Hörby med en Opel Ascona B!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................