Tjej RM 2011

Som ni kanske förstod ska jag och Nina alltså köra tjej RM i Katrineholm om 3 veckor!

Jag är redan så fruktansvärt nervös haha...det går i vågar och rätt som det är får jag en klump i magen och blir illamående..
Va har vi gett oss in på liksom?
De andra tjejerna kör rally aktivit, själv har jag knappt suttit bakom ratten i en rallybil..
Dock är det väl en liten fördel att jag läst noter i 7 år och jag är hyfsad på att läsa vägen.
Nä vi får se det som en riktigt roligt äventyr.
Just nu jobbar vi på sponsordelen och det är riktigt kul att så många vill va med o ha sitt namn på huven =)
Mer om denna "lilla" satsning hittar ni på vår blogg tjejrm.blogg.se



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................