jag har nog misslyckats med vändningen den...

2011-09-03_10_30 (MMS)

jag har nog misslyckats med vändningen denna helgen.. konstant trött! igår sov jag middag och idag tog jag sovmorgon. Lillebror spelar handboll nere på vinslövsdagen så de andra är där nere. bara jag och fina Mio som är kvar här hemma. men ska bara fixa håret och äta lite frukost sen ska jag göra dem sällskap. Blev ingen vaxning igår ;-) ingen massage heller för den delen då hon var sjuk. istället blev det shopping :-) 3nya tröjor och en sportbh från Hm fick följa med hem. systemet fick också besök, några cider och en dyr whisky stoppades i påsen :-)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................