Heltid och medelgympa..

Första natten som heltidare avklarad, natten gick sjukt fort, fina lådor, en maskin som knappt krånglade och roboten skötte sig fint och givetvis bra musik i öronen...ett måste!
Igår var jag även på höstens första pass medelgympa, riktigt roligt... bra tempo och halvjobbigt övningar och musiken var som hämtat från min spotifylista =)
Träningsvärken jag har idag skvallrar om oanvända muskler och att jag gav allt såklart ;o)
Idag fortsätter vi i sundhetens tecken , Sund och Glad med jobbet som för min del blir en PW på 1 timme...förhoppningvis försvinner träningsvärken... Fast jag gillar träningsvärk för då vet man att det ger resultat.
Nä nu ska jag fortsätta lyssna på musiken från Glee och äta min frukost innan busungarna ska hämtas hem - förhoppningsvis utan bitmärken idag!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................