Senaste nytt

Dags för en liten uppdatering kanske.
Senaste 3 veckorna har det mesta kretsat kring tjej rm äventyret och allt annat har hamnat vid sidan om.
Men nu är det över och jag kan fokusera på svensson livet igen,
Det började dock inte så bra, jag fick gå hem från jobbet i tisdags natt p.g.a. feber, huvudvärk och ont i kroppen.
Ikväll skulle jag egentligen varit tillbaka på jobbet men jag mår inte riktigt hundra ännu (trots massor av sömn) och då Måns är snorig blir jag hemma även i natt.
Imorgon ska vi äntligen träffa Underbara Linda (Som kalle bodde hos i helgen) en dejt på ikea blir det!
Till helgen blir det trädgårdarbete hos mamma o pappa och sen på kvällen ska vi hem till Anna o Tobbe - fullt upp även när det är rallyfritt ;o)
Fullt ös är det även på barnen - kalle mun går i ett, han har mycket tankar och funderingar.
Måns är mest busig, hittar på bus konstant men oftast med glimten i ögat.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................