För ett tag sen läste jag en tråd på famil...

2011-05-03_07_45 (MMS)

För ett tag sen läste jag en tråd på familjeliv om en mamma som fått reda på att de andra mammorna på förskolan tyckte hon var "white trash" för hon hade mjukisbyxor på sig och var.osminkad när hon lämnade barnen. Så jag kan ju bara fantisera om vad de andra mammorna tycker om min "stil" skitiga jobbebyxor,träningsjacka med företagets namn på, håret på ända, bara lite rouge på kinderna och ofta ganska så trött ;-)



Postat av: tessan

bara att låta de tänka vad de vill, man kan ju inte klä upp sig för modevisning bara för att lämna på dagis ;P



jag går ofta i mjukiskläder (spec nu!!) o håret åt alla håll ;P

2011-05-03 @ 08:49:48

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................