babybjörn vinst

Jag kollade precis genom min skräppost o hittade ett mail som hette

Du har vunnit i tävlngen Love Me. Love My BABYBJÖRN!

Ibland får man ju spamm där man vunnit en massa men nu mindes jag att jag tävlat med en bild på mamma o Kalle.

Så jag öppnade mailet och där stod att vi vunnit 4-10pris som var en BABYBJÖRN Bärsele Original i Retro-design.

Så nu är frågan vilken färg jag ska ta....
Ska den sparas till framtids kusiner eller säljas...eller ska jag trycka ner mammagrisen i den?? =)

Nån av mina läsare som är intresserad?? Säljes isåfall för 600kr
(ord.849) och ni får välja färg (måste dock veta senast imorgon)


Här hittar ni vinnarna



Postat av: Linda

Åh Grattis!

Den orangefärgade eller blåa var finast! :)

2011-05-11 @ 20:23:05
Postat av: tessan

jag är lite intresserad men då vi knappt använde den vi hade när bella var liten så är det lite för mkt pengar att lägga ifall att den bara blir liggande ;P



fina var de iaf!!

kramkram o grattis till vinsten :)

2011-05-14 @ 07:38:17

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................