Lediga fredag.

Fredag och vi (jag och pojkarna) är lediga som varje fredag.
Uppe med tuppen var vi, pojkarna har kommit in i bra i läggning och sovrutiner.
Somnar vid ca 7 och sover till halv 7.
Båda 2 somnar på ca 5-10min, Kalle oftast med vällingflaskan i munnen.
Måns somnar själv efter lite bökande när vällingen är uppdrucken (vi kollar på honom i babyvakten)
Idag har vi inte gjort så många knop änsålänge, jag passade på och duscha när de åt välling i soffan (det hör inte till vanligheterna då de äter frukost på förskolan)
Och nu sover mumsen uppe i sin säng och kalle kollar på bilar.
Nu väntar vi bara på posten - Vagnen har äntligen kommit efter alla förseningar *jippie*
Och sen ska vi ner till Älmhult en sväng och fylla på i kylen.
Ja  just det, idag är min sista dag som 24åring....känns inte lika jobbigt som när jag skulle fylla 21år haha...
Imorgon står bad i Olofström tillsammans med familjen Svensson/Sköld på schemat och sen åker vi till Vinslöv.
Bestämde precis en liten träff med min barndomskompis Rebecka som blev mamma till lilla Millie för en månad sen också, perfekt och ses när vi båda skulle till vinslöv =)
Ska bli så mysigt och få träffa den lilla, de ska låna babybjörnen och en åkpåse till babyskyddet, perfekt när ens gamla babysaker kommer till användning igen, då det används så kort tid slits det oftas inte så mycket.
Lilla Millies fodda.nu bild.
På söndag ska vi på 5års kalas, lilla Anton börjar bli stora killen.
Även mamma madde ska firas, trevligt...
Kalle är i himmelriket när vi är där hemma, massa bilar, traktrorer och grävmaskiner =)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................