idag tog jag sovmorgon, så efter en sen fr...

foto0160 (MMS)

idag tog jag sovmorgon, så efter en sen frukost åkte vi ut till daniels föräldrar och lämnade av barnen, måns somnade i bilen och fortsatte sen att sova vidare i vagnen. Sen åkte jag och daniel vidare mot olofström och szabos hemchark för att handla massa kött :) när vi kom tillbaka sov måns fortfarande och de andra fikade på våfflor. Efter ett snabbt besök borta hos tobbe i renoveringskaoset åkte vi hem. Killarna tvättade bilen medans jag fixade med köttet innan grillen tändes. Härlig kväll :) tyvärr ramlade måns in i garageporten och slog hål på läppen, skrapade näsan och skaffade sig ett nytt blåmärke på kinden. Ja och som ni ser på bilden så kollade till husvagnen också :)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................