Första natten avklarad...

Jag överlevde natten ;o)
Fast det känns att man inte är van att stå och lyfta lugna lådfronter en hel att...
Var inte så farligt trött heller, det kom på vägen hem.

Väl hemma hann jag och Daniel prata lite innan han begav sig mot Vinslöv.

Jag satte mig i soffan och surfade en stund innan jag fick sällskap av Kalle.
Duktiga kalle som nu sovit 3 nätter utan blöja utan någon olyckan och han behöver inte ens upp o kissa på natten =)

Halv 7 väckte vi sen Månsen, på med kläderna och sen mot förskolan....
Lämnade av 2 ledsna barn som blev glada så fort jag inte syntes..

Rask promendad hemåt för att äntligen få sova =)

Vaknade vid 2 och tyckte jag hörde något på nedanvåningen....en stund senare hörde jag en barnröst....yrvaken trodde jag att jag glömt lämna barnen på förskolan haha..

Men det vara bara Daniel o Måns som var hemma, Måns har varit dålig i magen några dagar p.g.a. tänder på G och idag hade han bajsat ner sig på förskolan och då de tyckte det luktade maginfluensa ringde de hem Daniel...
Kalle därimot brydde sig inte om Daniel kom och hämtade Måns så han stannade till kl 3.

Måns är pigg och glad så tror inte det var någon maginfluensa men man vågar inte chansa...
Nu sover pojkarna och jag ska krypa ner en stund i soffan under täckte och vila en timme innan det är dags för natt nr 2



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................