Första jobbeveckan...

Första jobbeveckan gick över förväntan, det kändes inte som det var över 1 år sen jag gick hem..
Ett nytt datorsystem var den största förändringen men det var rätt lätt.
Och lite nytt folk...

Tyvärr gick barnens första veckan inte lika bra.
Daniel fick ju som sagt hämta hem Måns på tisdagen.
På onsdag morgon bestämde vi oss att barnen skulle till förskolan och Daniel körde till jobbet,
Men när kalle vaknade en stund senare hade han riktigt rälig hosta då Daniel fick vända och köra hem igen.

Men igår var de pigga igen och kunde vara på förskolan en sväng (jag sover bara 3timmar på torsdagen)

Idag har vi varit iväg på lite ärrende, time, willys och ica i liatorp fick besök av oss idag och så har vi fixat och planerat morgondagens fest =)

Nu ikväll har jag, Anna och Tobbe varit i bygdegården förberett en massa...
Så nu är det mesta under kontroll så jag ska strax krypa ner hos Daniel och Kalle (hörde hur kan kom tassandes för en stund sen)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................