25år

Idag är ingen vanlig dag utan min födelsedagen =)
Hela 25år fyller jag.... och får väl säga att jag hunnit med en hel del på 25 år.
Mina älskade pojkarna är det bästa absolut.
Kl 7 imorse kom dem insjungandes i sovrummet med frukost.
Nybakade scones, brämhults juice, Brieost och jordgubbar =)
Tyvärr blev det inget bad för oss idag, Måns var väldigt rosslig i halsen och täppt i näsan och Kalle är också lite täppt.
Nu sover lilla busungen, Kalle kollar på musses klubbhus och Daniel fixar med min cykel jag fick av honom och pojkarna i födelsedagspresent.
Ska strax packa våra väskor sen åker vi ner till Vinslöv...
Tack för alla sms och inlägg på FB



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................