Saxnäs

Fredag redan och det är snart dags att packa ner cirkusen för att åka vidare till vimmerby.
Det är så skönt o ta dagen som den kommer (även om kalle väckte hela familjen halv 6 imorse!)
Vi har 50m till ett utomhusbad där pojkarna älskar att bada och tack vare barnsemesterkortet badar vi gratis hela veckan.
Barnsemesterkortet kostar 100kr och du får massa rabatter på olika saker, förra året fick vi 200ddk att göra saker på lalandia genom det.
Och varje gång vi kommer vara på leos lekland kommer barnen få en slush =)
Idag har vi hunnit med både havet på förmiddagen och badet på eftermiddagen.
Därmellan har barnen lekt på lekplatsen som är 1m från förtältet, perfekt o ha koll på dem från förtältet, kan man greja med sitt o ändå ha koll. Enda som är dumt är att måns sover i vagnen ute i förtältet nu och barnen leker ganska högljutt men men..
Tränat har jag hunnit med idag också, segt var det o komma iväg o ännu segare var det på cyklen, ont i häcken sen igår och trötta ben, men 1mil blev det iaf. =) Tur jag hade spotify iaf.
Nästa vecka kommer det bli mer träning och sällskap, här har jag gjort allt själv men nästa vecka har både Linda o Anna lovat på hänga med, Linda hade något tufft styrkepass vi skulle göra också... Tänkte köra lite vattengympa i sjön också om kvällarna när folket gått hem haha...
Denna veckan har jag verkligen hållit igen, ingen godis, glass eller läsk....nästa vecka kommer nog både en o en annan cider slinka ner så gäller att träna desto hårdare, men ser det bara som positivit för jag vill verkligen detta och kommer att klara det!!
Bränt mig har jag och hunnit med, på låren och knäna - inte så skönt.
Får se om Linda ger mig denna blicken många gånger när vi tränar, min kondis ligger på 1 och hennes på 10++


Postat av: Madde

Du är jätteduktig!! Date på frillan-Oh yes;)

2011-07-08 @ 22:58:02
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha, underbart fin bild faktiskt, tar verkligen fram mitt rätta jag! :D Nej så kommer jag inte göra.. Är bara glad om jag slipper köra mitt fortaste;)

2011-07-10 @ 14:01:52

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................