Kanske ska berätta hur mitt upplägget är: ...

2011-07-07_08_50 (MMS)

Kanske ska berätta hur mitt upplägget är: Detta är min frukost, vatten och sen shake på lättnjölk och pulver. Lunch eller kvällsmat äter jag med familjen... Mycket vatten och sallad, mer kött än kolhydrater. Äter jag "riktig" lunch blir det en shake eller bars till kvällsmat. Igår blev det dippa med morötter och gräddfil med vitlökspulver på kvällen...så lite "unnar" jag mig..köpte även 85% choklad igår som ligger i kylen, kanske tar jag en bit imorgon efter vägningen. Motionen då? Jodå det blir minst 1timmer powerwalk med eller utan barnvagn varje kväll. Igår cyklade vi även och handlade (6km) och i tisdag var jag på vattengympa (det är ikväll igen) och lite gympa har det blivit i förtältet. Nästa vecka hoppas jag det blir mer motion då jag har fler som kan göra mig sällskap...spotify i mobilen är bra med roligare med sällskap :-) måste även tips om runkeeper appen som jag använder, hon berättar hur långt jag gått, på vilken tid och hur många kalorier jag bränt :-)



Postat av: Linda

Du, jag och Anna kan springa och köpa frallor på morgonen ju! Anna skulle också följa med, tar vi med Måns i vagnen så får pojkarna göra något annat skit ;) typ sova :P

2011-07-07 @ 14:57:40
Postat av: Daniel

Jag tror att du gått ner ca 3,1kg medtanke på hur duktig du varit!

2011-07-07 @ 20:43:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................