Shoppingdag

Igår hade jag och pojkarna en liten shopping dag.
Vid middag (lagom till M skulle sova) åkte vi ner till Älmhult och Presenten som hade 50% utförsäljning då de gått i konkurs och nya ägaren sålde ut en massa.
Där var hur mycket folk som helst så jag var glad att jag hittade en parkeringsplats precis utanför så Måns kunde sitta kvar och sova... Och kalle satte sig i leksakshörnan direkt så jag kunde kika lite.
Jag hade hoppats på lite Cult på rean men det märket skulle vara kvar, vilket jag faktiskt är ännu gladare för, så de sålde bara ut från julsortimentet.
Men jag hittade vad jag skulle och lite till så jag är nöjd =)

När vi var klara där körde vi bort till IKEA, vi gick krokodiljakt och spanade på sommarsortiment.
Med oss hem följde bara ett gäng zip påsar och 2 krokar och 2 saker till mamma.
Som "vinst" i krokodiljakten fick pojkarna varsin glass och när dem var uppätna körde vi bort till mina höggravida kollega och lämnade lite amnings BH:ar och pratade lite förlossingar =)

Vidare till Hälsoringen och BVC och 2 stick i låren för Måns.
Både han och kalle var trötta och gnälliga innanvi gick in och det blev inte bättre där inne...
men men Måns fick sina sprutor och sen åkte vi vidare till Liatorp för att hämta ut 2 paket, en väska till nya syskonvagnen och Meandi kläderna =)

Vi hann med mycket och det blev inte så dyrt = Perfekt!

Idag därimot har vi bara varit hemma och myst...
Kollat på barnprogram, busat och lyssnat på rallyradion.

När det var sovdags för Månsen var det värsta snöstormen utanför så det fick blispjälsängen för honom....
La honom ner, han gnällde lite men reste inte sig upp så jag sa god natt och gick ner.
Men sen såg jag inte honom i babyvakten så gick upp för att kolla till honom och då satt han upp och sov sötnosen =)

Helgen blir inte lika lugn, imorgon åker vi och badar med familjen Svensson/Sköld och på söndag ska vi fira Världens bästa Linda =)


Snygg-Linda




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................