Hos Mormor

Sitter och surfar på mammas dator hemma hos mormor.
Precis innan vi skulle göra vid oss för Lindas kalas ringde mamma och sa att det var sämre med mormor.
Så efter lite mat, packade och en dusch tog jag starleten ner till Vinslöv, ensam i bilen hann jag tänka massa och tårarna rann bitvis.
Lillebror och Jennie kom samtidigt som mig så vi har turats om att sitta hos mormor och hålla henne i handen.
Nu är det bara Mamma och jag här, vi kommer turas om att "vaka" i natt...
Älskade lilla mormor...


Postat av: Linda

Tack för presenten bästa Anna, tänker på er! Hälsa mamma Pia och hör av dig om det är något! Puss!

2011-02-13 @ 22:03:31
URL: http://lindaso.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................