28feb

Den 28e feb har alltid känts väldigt långt borta....
Men idag är det dags - på med jobbarbyxorna och stämpla in på swedwood igen och jag är skitnervös..
Skulle vilat lite nu när barnen är på dagis men jag är för nervös...
Vet ingenting vad som händer i natt, var jag ska vara, hur det ska gå o vända på dygnet...

Med kalle mjukstartade jag när han var 6mån genom att jobba 1 natt i veckan innan jag började heltid när han var 9månader (Daniel blev arbetslös) Och daniel skötte lämningar och hämtningar på förskolan och nu ska jag göra det...väcka barnen och leverera dem till förskolan vid 7 och sen hämtade dem kl15

Inte nog med att jag är nervös över jobbet, natten har varit kass, Måns har varit vaken massor och jag och daniel har turats om att vaken med honom....
Och inte blev det bättre av att jag sen fick väcka båda pojkarna för att hinna till förskolan innan kl8 (frukost)
Kalle var superledsen när jag skulle gå och det kändes inte alls bra.

Men nu har jag ändrat tiden på denna måndag när jag inte jobbar söndag så vi får sovmorgon tillsammans och inte behöver stressa...

Nu ska jag äta upp min nudlar och sen går och hämta hem mina små älsklingar och sen ska vi mysa i soffan hela eftermiddag tills daniel kommer hem....och då ska jag försöka sova lite om det går...annars kommer det bli en låååång natt...

Tobbe frågade mig för ett tag sen hur länge jag tänkt jobba denna gången (hann jobba 2 veckor heltid innan jag blev gravid med Måns)
Men nu hade jag tänkt jobba länge innan det blir fler ;o)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................