1års firande

Vi firade som sagt Måns nere i Vinslöv.
Vi steg upp tidigt och åkte med Daniel ner.

På förmiddagen var vi inne på hospice och hälsade på mormor som tyvärr blivit ännu sämre.
Eftermiddagenblev desto roligare då vi och mamma åkte in till Kristianstad och gick på Elsa Beskow utställningen på region museet.
Måns tyckte det var toppen och klättade en massa, Kalle tyckte det var kul första halvtimmen sen blev han rastlös och gick och kollade på fornfynd istället =)



En liten snabb shoppingrunda hann vi med också innan vi åkte hem till Vinslöv igen.
Släppte av mamma och sen åkte vi och hälsade på Daniel och pappa på skandiform.

Sen åkte vi bort till mormors hus där mamma förberede middagen då Mormor skulle få komma hem på kvällen.
Med ambuland anlände hon och det tyckte Kalle var väldigt spännande =)

När barnen sade ifrån att det var läggdags packade vi in oss i saaben och åkte hemåt.

Jag kände mig mest tom och vågor av sorg kom över mig i bilen hem och tårarna rann... Livets känns så orättvist
Jag vill att Kalle och Måns ska få växa upp med IB, Hon är bara 74år
Men tyvärr kommer det inte blir så och det gör mig så ledsen.
Att veta att min älskade mormor snart kommer dö..............




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................