Rally i Ryd

Efter Kalles kalas nere i Norje Boke följde barnen med mamma o pappa hem för dagen efter skulle jag äntligen göra comeback i högerstolen.
På Måndagen fick jag frågan att åka, så på torsdagen fick det bli en runda hem för att hämta alla rallysakerna.
Killen jag skulle åka men hade jag aldrig träffat, hade ingen aning hur han körde bil eller hur han var som person.
Men bil det kunde han köra och han var jättetrevlig *puh*
SS1 Gick så där, vi körde uppe på spåren och det stod flera bilar längst sträckan - riktigt dåligt sträcka.
SS2 Gick lite bättre, dock tappade vi effekt då avgassystemet lossnat.
Service: Fixar avgassystemet sen blev det åka av.
SS3-6 Gick kanon och vi var snabbast i klassen fast vi körde ONOTAT =)
Service
SS7 Lång SS där vi blev 2a.
Så vi slutade 3a i klassen.
Simon var riktigt duktig så det var väldigt kul att åka!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................