onsdag och snart dags för sista natten den...

2011-08-01_14_49 (MMS)

onsdag och snart dags för sista natten denna veckan med först ska jag iväg o träna power pump :-) Tänk va skönt det hade varit om dygnet hade haft en 5timmar till man hade hunnit alla de där måstena... jag har ett berg av rentvätt som ska sorteras och vikas in i resp. garderob, hälsobröd som.ska bakas, kläder som ska läggas ut på tradera, toaletter som ska städa, hus som dammsugas... ja listan kan göras lång... och till helgen ska det åkas rally så då har jag inte heller tid... men var skönt ändå att detta är mina största problem för tillfälligt...




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................