Veckan som försvann, Silverratten och kalas..

Veckan var gick bara försvann....
POjkarna gick 3 dagar på förskolan, vi handlade någon dag, städa lite, lekte i sandlådan och vips var det onsdag och pojkarna skulle på sleepover i uthövdan hos Anna och Tobbe...

Kalles favorit Linda var också där tillsammans med Stig när vi anlände,jag stannade en lite stund sen åkte jag och handlade SJÄLV :o)
Satt en sund i soffan innan Daniel kom hem och lyxade till det med pizza till kvällsmat...

Det var så skönt att komma hem från jobbet och kunna lägga sig direkt..inga barn som skulle upp och sen lämnas på förskolan...

dock skulle de ju hämtas så vid halv 4-4 hämtade jag dem och sen åkte vi till Älmhult där vi möte upp Daniel, jag köpte ett skydd till mobilen och sen reklammerade jag overallen innan jag handlade det sista inför kalaset på maxi.

egentligen var jag ledig natten mellan torsdag-fredag men då vi blev tillfrågade att jobbade extra tackade jag ja, blir lite extra när det är röd dag :o)

Och då jag och lasse pratade rally hela natten gick det snabbt.
men så många timmars sömn blev det inte då det var rally nere i Älmhult...Silverratten, tur det var sen start iaf :o)
Kalle och Linda åkte service till Erik så jag, Daniel och Måns åkte ut till SS1.


Kalle och hans kompis Zacharias som åkte service till sin farfar.

Underbart väder och MASSA folk.... Måns älskar att vara ute så han lallade rundor. busade med farmor och lisa :o)

Jag har lite bilder på mobilen så får lägga in dem sen...

När vi tittat på alla bilarna åkte vi in till serviceplatsen en sväng....

Mekar kalle i farten...

sen åkte jag och daniel vidare hem för att fixa det sista inför Daniels kalas...
Vid 6 kom första gästerna sen rullade de in fler under kvällens gång...

Daniel är som Ove i solsidan, han fick bjuda både chefen och en kollega för att fylla uterummet ;o)

Himla trevligt hade vi iaf.
Pojkarna var uppe ändå till kl 22 innan de däckade.

Och sista gästerna åkte hemåt vid halv 2...

Jag hade morgontjänst och när kalle vaknade vid halv 7 var jag inte jättesugen på att gå upp och jag visste att han behövde sova mer så jag sa till honom att komma och lägga sig hos oss för det var fortfarande natt..och x i taket för han somnade om och när sen Måns vaknade vid 9 var jag pigg så då gick han och jag ner...
tömde diskmaskinen och plockade undan lite, kokade ägg...

När sen klockan hann bli 11:30 gick vi upp och VÄCKTE daniel och måns haha... sömntutor..

Så någon frukost blev det inte utan brunch med rester ute i uterummet...

Resten av dagen har vi chillat.... njutit av dagen och inga måsten...

Imorgon står barnkalas för Wilma och grillning hos Tobbe och Anna på schemat...härligt!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................