Skaloverallen..

I höstas köpte jag en fin turkos skaloverall från Lindex till Måns, han hade en likadan i stl 74 då som jag var supernöjd med.
Men denna gången är jag inte lika nöjd....
Måns har nog använt overallen ca 5 gånger och den är tvättad 1 gång.
Så i fredags när jag skulle lyfta ner honom i vagnen SPRACK den längs hela grenen...


Så efter mailkontakt med lindex ska jag ner till Lindex i Älmhult idag och reklammera den.

Så igår började jakten på en ny skaloverall till lilla mumsan.
Hittade några fina begagnade från POP på tradera och blocket, men sen kom mailet, mailet från POP att idag skulle de sälja vissa av deras skalytterkläder för 50%

Så nu har jag precis klickat hem en ny fin skaloverall från POP, Måns har redan ett 2 delat set därifrån som jag är supernöjd med så detta blir nog kanon..


445:- ord 895:-





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................