idag har vi varit effektiva som hunnit med...

foto0217 (MMS)

idag har vi varit effektiva som hunnit med bm besök för mig (ingen ny bebis på g, utan jag tog cellprov) sen besökte vi (jag och kalle) öppna förskolan i samma hus innan vi handlade fika, fikade hos annalisa som passade en sovande måns när vi var iväg då kalle bröt ihop och blev supermammig när jag skulle lämna honom där så vi byte. När vi fikat och lekt klart gick vi hem och åt och ringde doktorn och fick tid 1.5 timme senare. Ner till doktorn kalle somnade i bilen och sov vidare i vagnen men besöket gick bra ändå så nu hoppas vi han slipper ha ont mer. Sen gick vi till ikea, handlade present och blommor, köpte glass och sen åkte vi hem och lagade kvällsmat. Och nu ikväll har jag gympat. Och som det känns nu blir det en lugn dag imorgon ;)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................