SSRC festen.

Det där inlägget om SSRC finalen blir lixom aldrig av men nu så kommer det..

Hela fredageftermiddagen jobbade vi med tävlingen/festen.

Jag och Daniel hämtade bord och stolar här i Diö, medans Anna passade barnen och sen åkte jag och Anna ner till Älmhult och handlade på IKEA och Willys.

Vidare till AP-Däck där allt skulle vara.

Vi kopierade, skrev papper, diskuterade.
Jag bar stolar och bord, fixade och donade.
Kvällsmaten blev pizza inne i personalrummet.
Hemma igen var jag 23:30 men som tur var hade jag sovmorgon på lördagen.

På morgonen tog jag starleten ner till AP-Däck för att ta emot lite lite mer grejer till festen.
Höll knappt på och komma därifrån men till slut så =)

Hem och hämtade barnen och Daniel.
Ner till AP-däck igen och tömma ett släp till med stolar.
Mamma och pappa passar barnen =)

Räknar och inser att vi fattas 50!!! platser efter en miss med en beställning.
Efter lite paniksamtal kör jag och Linda till Pjätteryd och hämtar ett lass med bil och hästsläp.
Lastar av och sen bort till ÄMKs förråd och hämtade lite till, sen så hade jag alla sittplats =)

Hem och duschade, jag, Daniel och Linda var klara på 1 timme (imponerade)
Ner till AP-däck igen och fixa det sista med dukningen, välkomstbål, priser...

Sen var de igång, jag stod och välkomnade alla, Linda bjöd på välkomstdrink och Daniel stod i baren.
Jag hade kanske lite fel plats med tankte att jag var så hes att min röst försvann emellanåt och jag hörde inget på höger öra, men det gick bra och alla fick sin stämpel.

Kvällen blev riktigt bra, prisutdelningen flöt på smidigt, folk handlade i baren, det dansades och köptes lotter.
Vid 1 skulle DJn slutade spela, men han fortsatte och spela till halv 3!



Vi dansade och skrattade i timmar, drack välkomstbål och snackade killar...

Vi avslutade natten med frukost inne i personalrummet, jag städade lite sen åkte vi hem..
Halv 4 somnade jag gott.

Halv 12 var det dock bara till o stiga upp, bort till Urania och lämnade av ett lass stolar, ner till Ap-däck och hämtade lasset till pjätteryd, sen blev det ett lass till ÄMK innan det sista lasset gick till Urania här i Diö.

Vid 5 tiden var vi äntligen klara, det blev en lugn och skönt kväll då barnen var nere hos Mormor och Morfar.



Speciellt tack till Linda och Daniel som hjälpte mig med festen!! och en stor kram till ni andra som hjälpte till i baren! Ni vet vilka ni är....



Och hur det gick i själva tävlingen har jag ingen aning =)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................