inflytningsfest och fler bilder

Nu blir det mest uppdateirngar genom mobilen som ni säkert sett...
iaf. här kommer ett lite längre inlägg..får se hur långt jag orkar..är trött..

I torsdags åke vi ner till Vinslöv tillsammans med Daniel på morgonen.
och sen tillbringade vi förmiddagen hemma hos Anton och Madde, kalle var överlycklig då Anton hade MASSOR av bilar, lastbilar och grävmaskiner =)

När sen mamma slutat jobba gick vi hem igen, mamma tog pojkarna och jag åkte in till Hässleholm för lite shopping.
Inflyttningspresent till Anna och så blev det lite kläder...ops...

På kvällen blev det kvällsmat på mamma o pappa altan tillsammans med lillebror,Jennie,Mio och Mormor innan vi åkte mot småland igen.

Fredagen regnade det så det blev inte så mycket gjort ute, istället hängde jag Måns på magen och städade lite här inne när Kalle sov.

På kvällen var vi bjudna på inflyttningsfest i Uthövdan.. hemma hos Anna o Tobbe.
Kalle skulle sova hos Farmor och Farfar för första gången och det hade gått jättebra =)
Måns fick hänga med oss på festen men han gjorde inte mycket väsen av sig, sov mest..

Lördagen tog vi sovmorgon till kl 10 sen oljade jag in uteböblerna och Daniel satte upp reglar i dörrhålet in till garaget innan vi åkte ut till Barkhult för att hämta hem Kalle..
Och då nästan alla syskonen petersson var hemma blev det kvällsmat innan vi åkte hem.
(Linnea och hennes kompis var här hemma)

På kvällen blev det lördagsmys med popcorn och körslagt.

Bjuder på lite nya bilder på mina sötnosar.






Måns med kräm mot mjölkskorv i håret...


Mina små hjärtan









Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................