Blomsterbud och träning

Även i söndags hade vi besök här hemma ,av Daniels kusin Ronny o hans Ann-Marie, de väntar en nästkusin till Kalle o Måns i Juni- så det blev ganska så mycket gravid och bebissnack =)

Annars var det en lugn söndag, jag sorterade lite mer av Kalles gamla kläder och plockade undan här hemma.

Vi avslutade kvällen med pizza framför tv:n.


Idag började vi dagen tidigt, redan 06:05 ville Kalle upp men med barnprogram på tv fick jag lite mer tid i sängen innan vi gick upp.
Kalle passade även på och tömma Måns flaskor med ersättning...gott haha

Annars har vi hunnit med en promenad i solen, fixade med lite traderavinster som skulle skickas, tvättat, sortera tvätt, parat ihop strumpor.


Fruktstund och fejkleende på begäran

Och nu ikväll ville Kalle sova direkt efter middagen så när Daniel nattade honom passade jag och Måns på att träna..



I förrmidag när det var som mest kaos här hemma (amning, kinkig lillebror ,svartsjuk storebror) så knackade det på dörren..in med bröstet, ner med tröjan bort till dörren som är låst och ingen nyckel i låset, ser att det är posten, får peka i fönstret att hon ska gå runt till framsidan där det sitter en nyckel...*puh*
Då har min underbar sambo skickat blomsterbud =)

Så idag när jag suttit vid datorn och fixat med traderaauktionerna har jag haft 2 fina blomstergrupper att titta på..
Fick blommor av Nathalie m. familj i lördags också =)





Nähä nu ska jag lägga benen på soffbordet....


Postat av: tessan

vilka fina blommor, snäll sambo du har :)

Älskar eran tapet där i bakgrunden!! supper fin!!



hoppas allt är bra med er annars!!

kramar :)

2010-03-17 @ 17:47:02
URL: http://mammatillenlitenprinsessa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................