BVH, SAAB och MAXI

Igår var vi på BHV och vägde och mätte Måns.
4670g och 56.5 cm lång.
Han ligger perfekt på mittenkurvan på vikten och huvudomfånget och på längden ligger han ett snäpp över.
Han ska väl bli lika lång som sin pappa =)

När vi var klara där körde vi till Saab där en ny sak somjaginteminnsnamnetpå låg och väntade på oss, Kalle var väldigt imponerade över bilhallen och hade nog gärna gått några varv där inne =)

Sen avslutade vi Älmhultsbesöket på MAXI, även om jag hade Måns i babyskyddet i kundvagnen och Kalle sittandes i barndelen fick jag plats med massor, Varför blir det alltid så dyrt när man ska handla??

Måns ont i magen hela eftermiddan och kvällen och ville bara vara i min famn, Daniels dög inte och när han väl somnade sov han oroligt och bara kortare stunder.
Satt uppe med honom till kl 23:30, då bajsade han äntligen och sen sov han gott i natt.
Han vägrade även ta bröstet, gjorde ersättningen och det sluk han direkt...
imorse dög dock bröstet igen...

Idag har han sovit, sovit och sovit... o ammat emellan så klart...
Märks att dagen igår var jobbig för honom..



Kalle har också haft en bra dag, ätit och sovit bra och nu ikväll har han mekat med Daniel.

Jag och pojkarna var även bortom grannen Anna-Lisa och tackade för lapptäcket och visade upp Måns =)
Nu nattar Daniel Kalle och jag har laddat upp för en kväll i soffan med dating in the dark, hemmafruarna och cougar town....




Postat av: carolina

men så söt han sover!

2010-03-10 @ 20:20:41

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................