Söndag

Daniel och Kalle är ute i garaget och byter avgassystem på grannens bil och Måns sover i vagnen..
Så jag har det lugnt och skönt här inne.

Passar på och surfar lite innan jag ska ta tag i tvättberget i sovrummet.
Nähä nu blev det visst ändrade planer, killarna är klara med bilen så vi ska åka ut till Uthövdan och fixa bakrutan på folkracebilen som var sönder när Daniel fick hem den.


Passar bra med en lugn dag då jag först hade problem med att somna igår kväll och efter jag gett Måns mat vid halv 4 kunde jag inte somna om...Låg och lyssnade på delar från bröllopet på radion i 2 timmar, sen gick jag ner och åt en banan och efter det lyckades jag äntligen somna om, en liten stund iaf.








Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................