mitt ex....

Idag när jag läste tidningen på nätet blev jag glad..

Mitt ex hade fått barn, dels blev jag glad över att han fått bli pappa, något jag vet han velat länge och dels för att han inte var lika snygg som för 5 år sen ;o) (han tycker säkert det samma om mig)

Han o jag träffades på knislinge hårdrocksföreningsfest inne på herrtoan, vi hade vår första dejt mitt under stormen Gudrun, han var min första riktiga kärlek men vi var alldeles för olika och det höll bara i ca 8 mån.
Han visste knappt skillnad på framhjulsdrift och bakhjulsdrift medans jag körde min debutant tävling i rally under vår tid tillsammans.
Han ville festa medans jag ville va hemma o kolla på film och mysa...
ja jag kan fortsätta en stund till...
Vi var inte de bästa vänner när vi skiljdes åt....

....men jag är väldigt glad att det tog slut för några månader senare träffade jag mannen i mitt liv, pappan till mina 2 små godingar....

Min älskade Daniel



Postat av: Madde

Tur att du skaffade en med rallybil ist för han;)

2010-06-09 @ 19:30:34
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................