i love campadre

Just nu har campadre kampanjer på både Lundmyr of sweden och Dadadoo..
Och då Måns växer så det knackar blev det en liten beställning till honom.

Campadre har kampanjer som endast varar några dagar och du kan inte bli medlem utan måste bjudas in..
så är det någon som är sugen på shoppa lite billiga barn/mamma/djur saker maila mig så skickar jag en inbjudan.

Rabatten brukar ligga på mellan 20-70% och varje vecka kommer det nya kampanjer..på allt möljigt och oftast är det märkes saker... smink,heminredning,glasögon o.s.v

detta fanns bl.a. att fynda just nu:








Är du gravid? isåfall kan jag rekommenderad lundmyrs svarta mammaleggnings - jättesköna!
Ord pris 399:-
Hos Campadre 160:-



Postat av: Madde

Jag vill gärna ha en inbjudan!!

Tack för igår!!

Kram

2010-06-07 @ 19:24:07
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej Anna!!

Hoppas allt är bra med er och era busungar. Jag är lite sugen på mamma leggingsen som du rekomenderade, så undrar om du skulle vilja bjuda in mej??

Skulle vara kul att ses någon dag så Nova och Kalle kunde leka lite ;)

Många Kramar från Eneryda

2010-06-07 @ 20:51:51

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................