Vinslöv weekend

Nu har jag bokat en helg weekend för Kalle hos mina föräldrar.

O det ska bli så skönt med lite egentid bara Daniel o jag...

Få sängen för oss själva

Ingen som skriker när man går på toa eller upp på ovanvåningen

Ingen som vaknar om nätterna

Ingen som kastar saker när han inte får som han vill eller något går emot honom..




Jag älskar Kalle över allt annat och kommer sakna honom enormt men jag tror vi blir bättre föräldrar av att lämna bort honom några helger per år.
Speciellt nu när han är inne i denna fasen..
Och när han är hemma hos sin mormor och morfar får han full uppmärksamhet hela tiden.

Jag ska passa på och städa och möblera de sista och Daniel ska ut o köra på isen med raggar 740n
Och passa på och bara va...
För detta lär var sista helgen vi är helst själva på länge..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................