Tripp trapp och sjukstuga

Daniel ringde precis och gjorde mig glad..

Innan idag satt jag och surfade på blocket efter Tripp trapp stolar och hittade en annons med 2st stolar för 300kr st utanför Bromölla och just idag skulle Daniel dit på Bio tillsammans med sina syskon o deras flickvänner.
Så jag ringde direkt och de fanns kvar så nu ikväll var Daniels och köpte den ena.

Känns som ett riktigt fynd då de enda stolarna som fann ute i kronoberg låg på runt 1000kr

Säljare berättade även för Daniel att precis efter jag hade ring,t ringde en från Malmö o ville ha båda stolarna och han var villig och betala mera, så det var schyst av säljaren att inte sälja till den personen.

Annars har vi haft sjukstuga här hemma, Kalle vaknade i natt med hög feber och har idag pendlat mellan 38-39 graders feber (han ligger vanligtvis på ca 36grader)
Han har mest legat i Daniels famn och myst och inte velat varken sova eller äta.. men lite pannkakor och kräm har vi fått i honom och så har han druckit en del.

Jag har börjar på och plocka ner julen och granen åkte ut...bitvis har det gjort riktigt ont i mellangärdet, kan tänka mig att det börjar bli trångt där inne nu..h*n kan vänta nån vecka till så jag hinner städa klart i extra rummet..Men annars får h*n titta ut när som...

Men imorgon ska jag packa BB väskan så det är klart iaf.

Igår när vi var hos mormor som gjorde jag ringtestet och det visade flicka (precis som mormor sagt hela tiden) så det ska bli spännade ovh se vad som tittar ut... jag gjorde även ringtestet när jag väntade Kalle o då fick jag pojke.... =)

Nu ska jag och Kalle kolla vidare på tv4 och Rolandz, Kalle har gosat ner sig på min arm så förhoppningvis somnar han strax så jag kan surfa en liten stund till innan jag också ska sova..








Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................