Julafton

Så var det nytt år...2010..så nu får Lillebror/lillasyster gärna titta ut när som =)

Vi hade en jättetrevlig nyår i Ryd igår..men då jag inte bloggat om Julafton ännu tänkte jag börja med det...

Kalle leker med sin nya verktygsbänk oh Daniel sover så får passa på o blogga nu.


JULAFTON 2009 Hemma hos mina föräldrar i Vinslöv:

Vi åkte ner på förmiddag och började med jullunch med nybakat bröd och bullar
Och då min bror och Jennie skulle fira med hennes familj på eftermiddan så kom tomten tidigt till oss..
Dock var Kalle lite tveksam till att börja med...





Efter det åt vi julbord, massa gott!!



Etter vila för både mig och Kalle hade vi en andra julklappsutdelningen där Kalle fick dela ut julklapparna med hjälp av oss, de första paken gick bra och han delade ut till rätt (vi pekade) men sen kom busblicken fram och han gick mot rätt person för att sen vända om och ge paketen till nån helt annan och springa skrattandes därifrån.




Paket öppningen tog lite tid då Kalle fick många bilar och varje bil skulle lekas med innan han fortsatte..


Efter lite julgodis och nötter spelade vi paketleken..



Kalle testar duschmössan mamma fick i sitt ena paket..framför ligger tvättsvamparna jag fick =)

Vi hade en lugn och trevlig jul, perfekt för Kalle..o han fick en massa fint..




Kalle fick även en juniorsäng med tillbehör av mamma o pappa, bilar och pengar insatt på sitt konto av Daniels föräldrar, en bilmatta och bilar av sin farbror Tobbe och Anna mm.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................