Chokladmuffins och lång promenad

Igår gick jag och Kalle upp tidigt och lät Daniel få sovmorgon.

Vi hann med lååångfrukost framför barnprogrammen på tv med först gröt och sen bananmilkshake och stort fat med frukt.

Vi testade även ballongvispen på assistenten genom att göra chokladmuffins, Kalle hjälpte till och hade till slut mjöl överallt, håret, ansiktet och på pyjamasen =)
Han fick även slicka på vispen för första gången och det var poppis - den lilla gottegrisen.
Sen fikade vi på de nygräddade muffisen innan vi gick bort till Ola, Fanny och lilla wilma..
De ville testa vårt mobila bredband så det passade bra med en liten lång promenad..blev några km fram och tillbaka.
Kalle somnade i vagnen och sov i 40min, så han var lite halv tjurig och Wilma fick inte komma nära.

Kvällen tillbringade jag i soffan efter den goda kvällsmaten som blev inbakad fläskfilé, med klyftpotatis och champinjonsås (recept från Ryd =)
Och det kändes i kroppen efter promenaden kan jag lova + att jag vaknade i natt vid 4 med förvärkar, men de gick över så jag fick sova några timmar till.

Bebis får inte komma riktigt än, vi har inte gjort någon gipsmage ännu och vi glömde köpa gips när vi var på apoteket idag..

Nu ska jag ta och äta lite sen ska jag visa dagens FYND =)






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................