Ananas och Rolandz

Jag sitter här i min ensamhet o äter Ananas och lyssnar på Rolandz, härlig lördagkväll =)
Får passa på o blogga lite innan killarna kommer hem.

Det blev inget badade idag då Zacharias har fått vattenkopper och det vill vi inte ha hem här nu..

Och det var nog tur det för vi har haft en smågnällig Kalle här hemma..
Han och Daniel var borta hos Ola o Wilma o åkte pulka o fikade i förmiddags och nu är de i Barkhult hos Daniels föräldrar.

Han har varit väldigt generös med pussandet idag iaf....han pussas med öppen mun och så tycker han det är jättekul att ut med tungan och sen gnida sitt ansiktet mot mitt....härligt kladdigt haha...

Annars är han väldigt pappig om kvällarna och nätterna, bara Daniel duger att natta och Daniel ska ligga på hans arm och så lägger han den andra om honom, de har riktigt mysläggningar.
Och igår kväll vaknade han innan Daniel gått och när han såg det gick han o la sig i sin egna säng igen...den lilla pappagrisen.

o det är faktiskt rätt skönt att han är så pappig då jag inte kan ligga i juniorsäng, jo jag kan men då får inte Kalle plats för magen haha... oh jag orkar inte bära och busa lika mycket som Daniel...speciellt idag då jag varit ovanligt trött och hängig men jag hoppas det bara är en tillfällig svacka..
Men det har blivit mycket vilande idag.

Imorgon ska vi till Vinslöv, Daniel har som sagt fått jobb där nere och imorgon ska vi försöka få ihop allt..
Vi kommer bo där nere hela familjen till o från... så jag slipper köra själv ner till Vinslöv om det skulle sätta igång.
Och sen kommer vi förmodligen bo där nere den första tiden...Min snälla Mamma kommer ta lite semesterdagar så hon kan hjälpa mig.. Guld värt!


Vår lille busunge som inte använder napp....bara ibland =)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................