v.40

Idag har vi inte gjort alltför många knop här hemma..
Vi lämnade inte sängen förrän 09:30 och sen åt vi frukost framför tv:n och sen har det rullat på, Kalle har lekt med alla sina bilar och jag har mest suttit i soffan, tyvärr...
i förmiddag hade jag en liten svacka då jag blev alldeles matt i kroppen och kände mig febrig men nu känner jag mig lite bättre... Ryggen värker och blygbenet känns som ett stort blåmärke men annars är det bra =)


Kalle i sin mysoutfit

Kalle sover i vagnen nu och jag ska ta o plocka undan lite grann och förbereda dagens middag.
Imorgon får vi se hur vi gör...dels kommer sotaren och så behöver jag hämta lite delar till rallybilen på volvo.
Vi kör kanske ner själva med saaben så behöver vi inte gå upp så tidigt.

Förresten igår gick vi in i v. 39+0, alltså v. 40.
Kalle är född i v. 38+6 men denna verkar trivas bättre i magen...inte ens en liten färdknäpp ville sätta igång att..
Får väl ta o handla ananas när jag ska handla sen...

2010 blir ett riktigt Babybom, vi känner över 10 par (Nära vänner, släktingar och bekanta) som ska ha tillökning i år och det är så kul... beror det kanske på finanskrisen?
Kul att så många fått komma till under 2009 iaf. ;o)


Min härliga mage igår...det ska väl synas att har fått barn??


Postat av: Therese o Nellie

haha inte ens en färdknäpp satte fart på de, du e för rolig Anna :)

Är det fler jag känner som ska ha barn? nyfiken Kram

2010-02-01 @ 17:09:40
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Du kan ju alltid testa kräftor om det finns i butik nu=) Ryktas att det ska hjälpa till på traven... Hoppas den tittar ut snart!

2010-02-02 @ 10:03:39
URL: http://radeklev.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................