Meandishopping

Gårdagens skottning o Meandi party tar ut sin rätt - jag är såååå trött..
+ att Kalle vaknade i natt o skulle inte somna om, Mamma var snäll o tog honom men jag sov kasst resten av morgonen ändå...

Kalle är också lite små sleten så vi ska nog strax ta o vila lite.
På dagens to do står besöka Mormor men det får bli i eftermiddag, orkar inte ut o gå med vagnen nu + att jag behöver handla lite också..

o på tal om handla så blev det lite shoppat igår på partyt...

Tack Madde för att jag fick följa med och spendera lite pengar =)


Förresten det är kul att jag fått så många nya läsare...dubbelt upp nu när det börjar närma sig, kan tänka mig att det är mer än de närmsta som är nyfikna.
Ni får gärna lämna en kommentar, spec. ni som bloggar själva, alltid kul o läsa vad andra hittar på om dagarna!

Nu kröp Kalle upp i vagnen så gissar att han börjar bli lite trött..




Postat av: Madde

Varsågod;)

2010-02-04 @ 16:23:18
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Så fin tröjan med bussarna är!



Jag tillhör en av dem som börjat följa dig nu när det närmar sig bf =)



Hoppas allt är bra!

2010-02-05 @ 09:08:48
URL: http://radeklev.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................