Vår önskelista + min 25års önskelista

Det önskades en önskelista , så här kommer min och Daniels gemensamma!

1. En TASSIMO i svart (hoppas tomten läser här!)



2. Tråkigt, men presentkort på IKEA

3. Nya skålar från MARIMEKKO i svart, frostat eller genomskinligt




4. Fyrkantig ljushållare från CULT DESIGN



5. Nya stekpannor ECO kitchen från OBH NORDICA




Okej, allt kanske inte Daniel önskar lika mycket som jag ;o)
Ett tips inför mitt 25års kalas, mycket här går kanske att fynda på mellandagsrean?

JAG önskar mig även:

Skålar till min servis MANOIR från Villeroy & Boch


Uppläggningsfat från MATEO





Denna salladsskålen






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................