Magsjuka IGEN

Idag är jag glad att vi köpte klorin igår...

En stund efter vi gått och lagt oss igår vaknade jag av att Måns satt upp i spjälsängen och kräktes,
ner och tvätta av honom och på med ny pyjamas medans daniel bäddade rent i sängen.

Sen fortsatte han att kräkas med ca 30 min mellanrum, dock var det mest saliv/slem som kom upp, men man såg hur hans stackars magen arbetade.
Vid 3  blev det iaf. lite bättre och vi kunde sova fram till 5 då Månsen vart hungrig, så han fick en halv flaska välling som han fick behålla, resten av vällingen sluk han vid 8. och sen dess har han varit pigg och nu sover han i resesängen här bredvid.

Men tyvärr slapp vi inte mer kräk utan en stund efter vi kommit mer kräktes kalle upp all välling han ätit en timme tidigare, rätt över golvet i vardagsrummet...
In i duschen med honom och måns i resesängen sen fick jag börja sanera...
och precis som Måns har kalle kräkt några gånger till, dock mest vätska...
Nu har han ätit 1 rån och druckit lite lite coca cola så får vi se om han får behålla det...

Så nu går tvättmaskinen för fullt och napparna är kokade.

Nu håller jag bara tummarna att jag och Daniel slipper detta och att vi inte smittade någon igår nere i vinslöv...






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................