Stukad fot

Torsdags natt och jag skulle egentligen varit på jobbet nu, men kom inte längre än till trappen..
Jag pratade med Daniel samtidigt som jag gick ut och när jag vände för att gå ner för vår stentrappa trampade jag fel o ramlade ner för hela (5 steg)
Som tur var slog jag inte i magen utan foten och benen fick värsta smällen... foten kan jag knappt stödja på, den gör skitont rent ut sagt och knäet skrapade jag upp o smalbenen fick ettr rejält blåmärke..

Så jag har haft foten i högläge hela kvällen och nu ska jag strax försöka sova lite... hoppas bara jag inte bli kissig inatt...kan bli lite jobbigt isåfall..

Har haft lite bloggtorka nu ett tag men imorgon kommer det lite bilder iaf. :o)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................