Underbara barn mässan

I Fredags morse kl 05:10 anlände Nathalie till Diö, packade in mina saker och sen begav vi oss mot Stockholm..
Vi stannade i Motala och åt frukost o kissade annars har det raka vägen upp..



Till vårt hotell - Rica Talk som ligger vägg i vägg med mässan..
Så här fint bodde vi:



Sen bytte vi bara kläder och piffade upp oss lite innan vi begav oss ner till mässan :o)



På mässan fanns massa skoj... b.la. Geggamojja, meandi, gangstar, vincent, pampers, libero, huggis, sobea, kronan osv.
Vi fick med oss en hel del gratisprover och vi handlade en del....efter 2 timmar gick upp vi på rummet och lämnade påsarna sen åt vi lunch innan vi gick på ett seminarie med Annas proflylax, Anna var riktigt duktig föreläsare och vi fick många skratt :o)
Sen tog vi en sväng till på mässan innan vi intog kvällsmat (Mc.D) i bilen Jag behövde ladda mobilen i bilen haha
Vi besökte även den lokala konsumbutiken och handlade coca cola ostbågar som vi sen krängade under idol i varsin säng på hotellrummet.


Vår utsikt från 12 våningen

Lördagen tog jag sovmorgon men Nathalie tog en runda till på mässan för hon skulle handla en sovgunga..o hon lyckades få tag i en varsin kronan Skötväska till oss... i ljusrosa, passar fint till vår småkillar haha..

Sen åt vi frukost innan vi lämnade Stockholm för denna gången...nästa år återkommer vi men med barn och sambos.. bara så ni vet Daniel o Anders :o)

Hemresan gick snabbt, vi körde non stop FAST jag var kissignödig men Natha vägrade stanna, så jag fick hålla mig.. :o)

Massa barn, kill, skvaller och snuskprat hann vi med iaf.


Kronan skötväskan och det som fanns i...


Shoppat: Bodysuit från Kameleont -120kr
Kronan bäddset (kudde,täckte, bäddset och örongott) -299kr
Mössa - Geggamojja - 150kr
Bestik Mam - 10kr st
fodradmössa till bebisen från Yorrik - 249kr
Te med jordguddsmak -10kr
Vanilj majskrokar - 10kr
Skor från Vincent shoestore - fick jag när jag tog en premeration.


Gratis saker från PAMPERS, LIBERO OCH HUGGIES :o)


Vi fick en goodiebag på rummet som b.la. innehöll:
Liten skötväska från Sobea
ReflexVäst från trygghansa
Målarbok med Mamma Mu
Klistermärken och en ödla

Amningsarmbanden från lundmyr of sweden fick vi i Annas proflylax monter
Startkitet från Natusan fick vi också i samband med seminariet.
Festishållare (Så Kalle inte kan trycka på förpackningen) -20kr i en monter

Så vi hade en hel del mes oss hem....tur vi körde kombi :o)


Postat av: carolina

De låter som en mycket trevlig dag.. Å så mycket gratis saker man fick!

2009-10-05 @ 16:53:10

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................