Ullared och Gekås

Gangstar partyt blev inställd i torsdag p.g.a. hon som skulle hålla i det åkte på maginfluensa så istället åkte vi till Ryd på kvällsmat - äntligen fick vi inbakad fläskfilé och det var super gott (jag vill ha receptet natha!)
Daniel och Kalle åkte hem på kvällen men jag stannade för en natt i myssängen...
Jag och Nathalie skulle nämnligen till Ullared och Gekås igår..
05:15 ringde mitt alarm, upp och duscha o fixa till sig så gott det gick sen lämnade vi Ryd lite över 6.

Väl framme var där ingen kö (fast jag körde så sakta haha) så vi kom direkt in - i KAOSET!
Vi började vid leksakerna och där gick det knappt och ta sig fram..men lite leksaker fick vi med oss iaf.
så nu är julklapparna till Kalle, Zacharias och Anton klara... Skönt

Vid barnkläderna var det nästan lika fullt.. folk som ställde sin kundvagnar mitt i gångarna och sen stod det gärna kvar bredvid så man absolut INTE kom fram *suck*
Hittade några t-shirts och 2 tjocktröjor till Kalle och strumpor till bebisen sen fick det räcka..
Till mig blev det lite mammakläder, tunikor, en klänning, lite nya bh:ar,en amningsbh och ett gäng med trosor..
även Daniel fick sin del av underkläder.. en hög med kalsonger och ett storpack svarta strumpor.

Sen blev det lite annat smått och gott också...så som, tandkräm, tandborstar, duschkräm, smaker till soda steamern, filmer till Kalle, cd-skiva, nya nappar till Kalles nappflaskor, filt och bäddset med barbapapa till bebisen, amningsinlägg, julpapper, julklappsetiketter, snören, popcorn, chips, potatisgratäng, hårklämmor, wax till D, grillvante, sköljmedel, refilltrasor till moppen...o lite till =)

Hemma igen var vi iaf. vid 17, trötta och hungriga... Men kul hade vi =)





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................