Pampers

Sen sist så har jag hämtat hem en grusig Kalle som både lekt i och ätit grus på dagis- mums

efter lite mat för oss båda och en timmes vila för Kalle åkte vi ner till familjecentralens öppna förskola.

Kalle verkade trivas väldigt bra, han lekte med bilarna, åkte ruschkana och gick runt o tittade.. sångstunden var inte lika kul och nån fika hade han knappt tid till...och hem det ville han inte =)

Efter det möte vi upp Daniel på elme färgland, vi handlade hem tapeter, tapetklister och lite annat smått och gott innan vi avslutade på Maxi.

Alla ni mammor som använder pampers måste jag tipsa om denna sidan,
http://pampers.drax.se/pdf/internetkupong.pdf
MAXI har erbjudande på Pampers MEGA box för 149kr och med denna rabattkupongen gav vi inte ens 90kr för 99 blöjor = BILLIGT!!

Väl hemma har vi lagat kvällsmat...Kalle ståendes på sin pall mitt i vägen innan han helt gav upp och det var dags för läggning...o dagens läggning gick hur bra som helst... han fick sin flaska nyponsoppa, drack upp den...mumlade lite för sig själv och sen somnade han... hoppas hoppas detta håller i sig...

Imorgon blir även en dag med massor på schemat...
först dagis för Kalle sen bär det upp till Växjö..Anna ska klippa mig och sen ska hon passa Kalle medans jag o Daniel fixar lite julklappar...jag ska även lämna in lite tavlor med bilder på mina smycken hos Marie på Cafe Zity där de ska hänga på hennes vägg...blir nog en fika hos henne också =)
Sen blir det raka vägen hem till Diö då vi ska på Gangstarparty hemms hos Ola, Fanny och Wilma...o förhoppningvis har säljaren med sig vår kläder vi beställde förra tisdagen.

Nähä om man snart skulle göra Kalle sällskap... 10 timmar sömns behövs...minst =)


Postat av: Kupong

Giltighetstiden på kupongen är 31/12-2008...så fick du igenom den på maxi så var de nog inte så noga med att kolla datumet :o) GRATTIS till det :o)

2009-11-25 @ 21:29:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................