Helg igen

Det blev inget dagis för Kalle i Torsdags..han vaknade på natten med feber och skulle bara ligga ner om jag kliade honom på ryggen...varje gång jag slutade hördes öhh öhh från sängen haha...
När han och Daniel steg upp lite senare hade han 38.5 (han brukar ligga på runt 36,7) själv fick jag sovmorgon som vanligt... bebisen var extra vild på natten så jag kunde inte sova så det fick bli både sovmorgon och sen passade jag på o vila när Kalle gjorde det på förmiddan.

Efter middag åkte vi upp till Växjö, Kalle myste hos Anna medans jag och Daniel lämnade 2 tavlor till Marie på Cafe Zity på mina smycken och sen handlade lite julklappar...hittade även lite fint till mig själv och en finbody till Kalle.

Kalle somnade i bilen hem och när han vaknade var han piggare så vi åkte hem till Ola, Fanny och lilla Wilma som hade gangstarparty, jag hämtade kläderna som beställdes hemms hos mig förra veckan också passade jag på och fynda ur hennes visningskollektion då det var sista visningen och hon sålde ut allt för halva priset.

Vi stannade dock inte så länge för både jag o Kalle var rätt trötta.
Natttningen gick bra och han somnade direkt.

Igår tog vi det lugnt hela förmiddagen sen åkte vi ner till Älmhult, jag och Kalle tog vagnen i centrum, lämnade lite kläder hos Anders på volvo, kikade inom Lindex, handlade nya "toppar" till örontermomtern och 2st nappar till lillebror/lillasyster på apoteket och kikade inom gardroben innan vi gick till IKEA, dock hann vi inte mer än upp för hissen innan Daniel ringde och var klar med sina ärrende så vi gick tvärs över vägen bort till Hannas för lite mat...deras kebabtallrik är riktigt god.

Sen körde Daniel och hämtade ett nytt däck till 740 som haft punka medans jag och Kalle tog en snabbrunda på IKEA och handlade 2st lyktor till framsidan, en spegel och kakformar.

Efter det var jag helt slut...när jag väl nattat Kalle (som tog lite längre tid än vanligt, för han skulle även igår bli kliad på ryggen) kom jag knappt upp ur sängen.... ischiasnerven, ont gjorde det iaf.
Tyvärr vaknade Kalle efter 1 timme så han fick kolla på Idol med oss innan vi gick o la oss allesammans..men då dög inte min hand..nej nej.. det var bara Daniels hand som fick klia honom på ryggen och han märkte skillnad i mörknet *suck*  han är väldigt bestämt av sig vår lille son.

Idag hade jag tänkte få upp lite julsaker men vi får se hur det blir med det... hela nadanvåningen är en stor byggarbetsplats känns det som....damm och kalles leksaker överallt...

Men Daniels ska börja tapsera strax så förhoppningvis är vi klara om en vecka (ska byta golv också)


Ikväll blir det myskväll för mig och Kalle, Daniel ska ut och festa till att med förfest hos Tobbe o Anna och sen vidare till granada.

Och sen imorgon åker jag och Kalle iaf. (vi får se hur daniel gör) till Vinslöv för att baka pepparkakor och lussebullar och gå på julskyltningen.

Från förra årets julskyltning



Idag är 70 dagar kvar =)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................