Folkrace och Danmark

Även om söndags natten var jobbig (hade med en 2liters Coca cola, energidryck och dextrosol haha) så gick den ganska så fort ändå... skönt med tanke på hur många timmar jag sovit.

Tisdag natten gick men sista natten var skit!! Maskinen som var nyservad bara krånglade, inget stämde och limmet krånglade och mitt i allt tog bläcket slut.. slutade med att jag hade bläck på armarna, benen och låren!!
Tur vi gick tårta vid andra rasten :o)

Annars så var Kalle o Daniel hos BVC, och vår lille prins väger nu 10090gram och är 74½cm, vikten är normal och så ligger han lite över på längden :o)

i Onsdags så minns jag knappt vad vi gjorde...

Torsdags var vi på Folkrace i Lessebo.
Daniel spanade objekt och Kalle mekade med vagnen ;o)



Fredagen tillbringade Daniel o Kalle även denna dag på Folkrace i Lessebo, dock blev det ingen bil med hem...
Ja, jag var i Danmark med jobbet..
Jättetrevligt..
Vi började på ströget innan vi  åkte vidare till Bakken och regnet...
Där tävlade vi i 5kamp, åt gott, fiskade ankor och drack shots..

Jag låter bilderna tala för sig själva:









Trevligt hade vi iaf. :o)
10st 5cl shorts för 100kr......


Postat av: Mollan70

Jobbar du natt?

I sånna fall behövs det mycket uppiggande drycker.

2009-05-24 @ 22:09:57
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................