SSR

SSR - Helgen vi längtat efter länge..
Torsdagen har jag ju redan skrivit om så här kommer om fredagen och lördagen.

Fredagen började inte förrän på eftermiddagen..
Jag och Kalle satt i infodisken och när sen hade jag o Emma hand om starten på rampen.
Efter det hade jag "kontorstjänst" och tog emot brutit samtal (3st) och stängde sträckor (2st)



22:01 stängde jag avslutade jag sista tk:n på service platsen.
Då hade Kalle redan däckat!
Sen fick vi bara vänta in Eveline som åkte NEZ och Daniel som åkte föråkare innan vi åkte hemåt Diö.



Lördagen började tidigt...
Daniel o Christer åkte hemifrån redan innan 6, jag, Kalle och Eveline fick lite sovmorgon o åkte inte förrän vid 7.

Sen satt jag i anmälan för DM och efter det hade jag det väldit lugnt..jag o Kalle tog en runda i centrum, vinkade av Tobbe o Ronny innan de startade o sen satt vi lite i infodisken innan vi hade hand om sista tk:n i rallyt.


Kalle på favvoplatsen i farbror Tobbes rallybil


Kalle o min kusin Tina (Bakom pärmen) sitter i Tk:n

Och för känningarna fick det riktigt bra:

Bröderna Forsell kom vann sin klass och kom 3a TOTALT
Tobbe o Ronny vann även de sin klass :o)


En trött Kalle på mormors axlar


topp 3 i NEZ , 3 duktiga norrmän.


Eveline o Kalle / Bilen Eveline åkte i
Varför den ser ut som den gär kan ni se här


4 Rallybrudar och Kalle (Jag,Eveline,Miriam och Marie)

När sen alla bilar var i mål fick vi skynda oss att duscha och byta om innan det var dags för funktionärsmiddag (tacos)
innan vi festade loss lite..

Halv 4 var vi hemma i Diö igen...
Jag,Eveline och Miriam intog lite nattamat (glass) i Kalles leksakstält innan vi kryp till kojs..



kl 7 vaknade sen Kalle och jag hade lovat att ta honom så det var bara till o palla sig upp, ge honom gröt och leka med honom tills han ville sova igen... la mig brevid spjälsängen när han skulle sova o även jag somnade en liten stund innan jag gick o la mig hos Daniel igen..

Fick sova några timmar till som tur var det var min jobbenatt...

När jag steg upp hade Ramona (Miriams förare) och hennes vän Glenn tittat förbi men lite saker till Miriam och de körde sin fina dans på vår uppfart:



Sen efter lite frukost tog vi Kalle i vagnen och gick Diö runt :o)
Stannade en lång stund vid badstranden och njöt av det härliga vädret..





Tack alla för en härlig helg!!!

Systrarna Walfridsson - vi ses i sommae!







Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................