Busungen lämnad

Så nu är vår lilla busungen lämnad i Vinslöv hos sin Mormor och Morfar...
Han ska sova hos dem hela helgen..

Då vi ska vara i Smålandstenar redan 07 imorgon bitti och jag ska åka har Kalle det allra bäst i Vinslöv...även om vi saknar honom jättemycket...

Perfekt tillfälle att sluta amma också....något som jag skulle gjort sen han var 6mån/fick tänder/9mån osv.... :o)

Nähä om man skulle försöka sova lite grann så man är någolunda utvilad imorgon..
Jag ska ju som sagt åka, med Mathias Adolfsson i C Gr H i en Toyota Starlet..

Jag åkte med honom hösten 07 (med Kalle i magen men det visste jag inte då) på en mörk o hal tävlingen... denna gången blir det förhoppningsvis isfritt :o)
Den gången åkte vi i gr E (standardklass) nu ska vi åka i gr H (trimmad klass) och det ska bli skitskoj!!


Från hösten 07



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................