Så var det Mars...


Måndag: Biblioteket och hämta en bok, coreträning kl 18:30 Vi var hemma och städade, Tvättade och myste  istället..

Kalle hjälper mig att tvätta (det är hans egen tvättkorg han leker med)

Tisdag: Idag så är Daniel hemma o är sjuk så jag körde ner till Älmhult själv ,Hann med Team Sportia och hämtade Daniel handskar, Lindex och kollade vårkläderna, Banken o lämnade papper, hämtade bok på biblan och handla lite på konsum.



Annars har det inte hänt så mycket här hemma...Daniel är som sagt sjuk, han kom hem i middags idag.. Kalle busar och jag är mest trött (Kalle skulle upp kl 6 imorse fick han för sig)


Böcker är poppis här hemma nu

Imorgon ska jag ev. lämna lite blod, får se hur jag mår...annars är det Afro träning och så ska jag skicka iväg lite beställningshalsband :o)


Dags o sova...Hoppas Kalle sover lite längre än till kl 6 imorgon......




Postat av: LINDA | ddisconnected

sv: åh, va mysigt och grattis till barnet :D

ska kolla in hemsidan :D

2009-03-04 @ 07:31:20
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................