Torsdag förmiddag

Inatt har varit en skitnatt...

Första o främst ville inte Kalle sova i gårkväll...så fort jag la ner honom i sängen reste han på sig...o så höll vi på..sen fick han ligga lite i vår säng o kolla på tv.. Höll han på o somna så jag la över honom i sin säng men nej då.. upp o stå i sängen IGEN!! Till slut somnade han iaf. men vaknade igen vid 2! ammade tills han somnade men vaknade när jag la ner honom i spjälsängen o reste sig upp!, la honom ner och han reste sig *suck* Till slut gick vi ner för att inte störa Daniel...kollade på CSI och ammade lite till...1½ timme senare sov han iaf. men redan kl 7 ville han upp igen... Kul när man ska jobba i natt...

Nu i förmiddags har vi busat en massa och nu sover han ute i vagnen..för inne där skulle han INTE sova... så fort jag la honom i vagnen så somnade han sötnosen.. Får se hur kul natt Daniel får... inte lätt för honom o amma... tur Kalle älskar sin gröt..

Nu ska jag ta o plocka undan lite grann här hemma... nån gång mellan 1-2 kommer sotaren och ska kolla våra kakelugnar..


Kalle kollar på Vakna med the Voice i vår säng..





Mjukistorsdag :o)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................