4 Mars

Imorse när jag vaknade låg Daniel kvar bredvid så även idag har vi haft en hemmadag... vi är lite småkrassliga hela familjen.. Trist men Kalle snorar inte lika mycket så snart slipper vi detta hoppas jag.
Så därför blev det inget blod lämnat för min del heller...får bli någon annan dag.

Därimot år vi god frukost tillsammans hela familjen


Mums med leverpastejmacka


Vi har börjat med  lite mjölkprodukter till Kalle så han fick också smootie (lite)  till frukost

Sen var det dags för första sovpasset för Kalle och han somnade i vagnen innan vi ens kommit ut och sen sov han 3½ timme ute i vagnen :O)

Perfekt så hann jag pyssla lite grann:



När han sen vaknade hade vi lite modevisning, Då Kalles nya vårmössa kom med posten idag..
Vårjackan som han skulle ha i Höst fick också åka på :o)


Nu ikväll har jag varit nere på Friskis och Svettis och dansat loss till ett Afro pass.. Barfota och med mycket höft och rumpa :o)

Imorgon har vi inget planerat på dagen.. förrutom att vila på eftermiddan för det är dags för mig att jobba natten igen... tycker inte det var längesedan jag jobbade sist... veckorna bara rusar förbi...


Postat av: Ida ♥

men gud va skoj det låter med afro dans (?) är det svårt eller så??

2009-03-04 @ 22:45:14
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: tessan

vilken underbar mössa =)

2009-03-05 @ 07:53:28
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/
Postat av: Natha

Jätte fin mössa =) Hittat den? Kram

2009-03-05 @ 20:08:57
URL: http://anzana.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................